PRIMERES CRÍTIQUES SOBRE 'NAÏF' I 'NOVECENTO'

'Naïf' i 'Novecento', els espectacles d'aquest novembre a La Seca, ja han començat a recollir les seves primeres crítiques. Després de només una setmana de funcions, ambdós espectacles han estat ben rebuts pels espectadors i això s'ha vist reflectit en els comentaris dels crítics, dels quals us n'hem fet una selecció.

Sobre 'Naïf', per exemple, l'espectacle de pallasso de Toti Toronell sense paraules i amb música en directe, n'han dit el següent:

“La narrativitat, el clima, la tensió, els tempos, l’expressivitat, tot l’univers interior que el pallasso olotí aporta a aquesta entrada avui ja clàssica, converteixen la seva versió en una petita, delicada, gran obra d’art.”

(JORDI JANÉ)

Enllaç a la crítica completa

 

“Això és el que traspua aquest espectacle: tendresa. És poètic, amable, innocent… però especialment tendre. Toti Toronell ens transporta a un món oníric que ens fa sentir millor. […] De tant en tant anar a veure un bon pallasso és cosa que recomanen tots els metges.”

(JOSEP MARIA RIBAUDÍ)

Enllaç a la crítica completa 

 

“Jo no acostumo a veure massa espectacles de pallassos però aquest m’ha semblat exquisit. Parlo des de la total ignorància però des de la franquesa més absoluta: vaig riure i molt (i els que éreu amb mi veient-lo també. Que us sentia!)”

(LLUÍS MAYENCH PIERRE)

Enllaç a la crítica completa

 

De 'Novecento', per altra banda, les crítiques també són més que positives:

"A vegades en els muntatges petits, íntims podem trobar petites joies. I això és el que m’he trobat amb Novecento. Amb una escenografia minimalista ha recreat tot un viatge. Una tela, una projecció i poc més. I amb tot això, ens transporta en una petita història a través d’un viatge per l’oceà."

(FRANCESC ESTEVE I TOMÀS)

Enllaç a la crítica completa

 

"Una història encisadora."

(JORDI IGLESIAS)

Enllaç a la crítica completa

 

"Recomanat pels que encara s’enamoren de les bones històries, i també per a aquells que gaudeixen amb un teatre senzill i imaginatiu."

(CARLES ARMENGOL GILI)

Enllaç a la crítica completa